Fandom

Harry Potter Wiki

Dreco Malfoy

40pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Tom-felton1.jpg

Dreco Malfoy je ena izmed glavnih oseb v knjigah o Harryju Potterju in Harryjev nasprotnik, tekmec. Svoje šolanje na Bradavičarki začne isto leto kot Harry, vendar ga klobuk Izbiruh dodeli v Spolzgad. Dreco je v knjigah predstavljen kot snob, fant, ki na veliko govori in se hvali, vendar na koncu vedno stisne rep med noge. Družbo mu ponavadi delata pribočnika Crabbe in Goyle, ki zaradi njunega izgleda in vloge ob Drecu nekako predstavljata njegova telesna stražarja. Je edini sin Luciusa in Narcisse Malfoy.

S Harryjem se prvič sreča na Prečni ulici, pri prodajalni plaščev Madam Malkin. S Harryjem poskuša začeti pogovor o šoli, domovih in o čistosti krvi. Čeprav se Harry takrat še ni zavedal pomena teh besed mu Draco ni bil všeč. Njuno sovraštvo se začne naslednjič ko se srečata, to je na vlaku do šole, saj Harry "užali" Dreca.

Leta po koncu šolanja se Dreco spet snide s Harryjem, Ronom in Hermiono, prvega septembra na peronu 9 in ¾, ko pospremi svojega sina Scorpiusa na vlak. Čeprav se nikoli niso spoprijateljili so preboleli spomine in sovraštvo šolskih dni, saj si na peronu v pozdrav nalahno pokimajo.

Also on Fandom

Random Wiki