FANDOM

Hogwartshand.gif

Znak Bradavičarke

Bradavičarka je čarovniška šola na Škotskem. Točne lokacije ni mogoče odkriti, saj je šola zavarovana z vsemi mogočimi uroki in je ni mogoče narisati na zemljevid. Če kakšen bunkelj zaide v bližino šole, vidi le ruševine z napisom 'Nevarnost, ne približujte se'. Prav tako nikakršni bunkeljski izdelki ne delujejo v bližini šole.

Šolska pesem:

Bradavičarka, Bradavica, bodi naša vodnica! Vsi plešasti starčki, mulci in parčki si želimo nadevati glave s čim učenjake te prave. Kajti zdaj so prazne, polne zraka, po katerem muha koraka. Zato nas kaj pametnega nauči, da bo kaj v naši buči. Potrudi se, mi se bomo tudi, sicer nam zgnijejo možgani in utrdijo udi!

Domovi Edit

Študenti so razvrščeni v štiri domove: Gryfondom, Pihpuff, Drznvraan in Spolzgad. Poimenovani so bili po štirih ustanoviteljih: Godric Gryfondom, Perwola Pihpuff, Daniela Drznvraan in Salazar Spolzgad.

Gryfondom odlikujejo pogum, viteštvo, izzivanje in strpnost. Barvi sta škrlatna in zlata,

dom pa simbolizira lev. Njihov duh je Skorajbrezglavi Nick. Vhod v dom je v 7. nadstropju, skrit za portretom Debele gospe. Da bi prišli v skupno sobo, morajo študentje povedati pravo geslo.
Gryffindor.jpg

Gryfondom

Pihpuff je znan po lojalnosti, pravičnosti, iskrenosti in toleranci. Dom simbolizira jazbec, barvi pa sta rumena in črna. Njihov duh je Debeli Frater. Skupna soba je blizu kuhinje.
Hufflepuff.jpg

Pihpuff

Drznvraan odlikujeta drznost, modrost in kreativnost. Dom simbolizira orel, barvi pa sta modra in bronasta. Duh je Siva gospa (hči Daniele Drznvraan). Skupna soba je v enem izmed stolpov, za vstop pa moraš pravilno rešiti uganko.
Ravenb.jpg

Drznvraan

Slytherin.jpg

Spolzgad

Spolzgad simbolizira čistokrvnost, ambicioznost in imetje dobrih virov. Dom simbolzira gad, barvi pa sta zelena in srebrna. Duh je Krvavi baron. Skupna soba je v ječah, vhod pa so vrata, ki se pretvarjajo, da so stena.

Zgodovina šole:

Šolo so prad tisoč leti ustanovili veliki čarovniki: Salazar Spolzgad, Daniela Drznvraan, Perwola Pihpuff in Godric Gryfondom. Skupaj so se odločili poučevati čarovnike in jih naučiti spretnosti čaranja. Odločili so se za ustanovitev čarovniške šole in jo poimenovali Hogwarts (Bradavičarka). Ko so se odločali, kako bi učenci bili razdeljeni, se je Daniela Drznvraan domislila razdelitev učencev na 4 domove, poimenovane po njihovih priimkih. Vsak od štirih ustanoviteljev pa je zahteval za svoj dom učence z določeni ambicijami. Daniela je hotela v Drznvraan sprejeti bistre, Godric drzne in pogumne, Spolzgad prevejane, Perwola pa pridne in marljive. Da bi rešili ta problem, so sešili in začarali Klobuk Izbiruh.Štirje ustanovitelji so sprva delovali skupno in tudi učenci vseh štirih domov so bili vedno skupaj. A kmalu so se začeli spori med Spolzgadom in drugimi tremi, predvsem Gryfondomom, saj je Spolzgad zahteval, da bi na šolo sprejeli samo čistokrvne učence. Ker ni dosegel privolitve pri drugih treh, je protestno zapustil šolo in za sabo pustil Dvorano skrivnosti, katere pošast naj bi Bradavičarko očistila "Brezkrvnežev". Veliki ustanovtelji pa so na Bradavičarki po svoji smrti pustili tudi njim drage predmete. Daniela je pustila svoj Diadem, ki je naredil bistrejšega vsakogar, ki bi si ga nadel; Godric je pustil svoj meč; Perwola čašo, ki te je naredila srečnega in marljivega; Spolzgad pa je ob svojim odhodom s sabo vzel medaljon mogočnosti. Vsi so predmete dali v klobuk izbiruh, v upanju, da bodo do njih prišli učenci, ki jih bodo vredni.

Also on FANDOM

Random Wiki